martes, 18 de agosto de 2009

Estranyat



Estranyat he quedat per la sensació tinguda abans d'ahir al arribar al poble al bell mig de les festes majors. Tret de dos cops on no vaig estar al poble per festes, mai m'havia passat això d'arribar a la meitat de les festes majors, i la sensació rebuda és sorprenent, veure a la gent ja totalment adaptada al ritme de les festes mentre tu encara vas amb el jet-lag de la rutinaria vida, tot i venir de vacances, si aquestes consisteixen en un descans prolongat, merescut tot sigui dit. El trobar-te de sobte amb el soroll de les banderetes de paper movent-se per culpa de la calenta garbinada de la tarda és una de les agradales sensacions produïdes al aterrar de nou al poble. En fi, totes aquestes sensacions rebudes i mai experimentades, no deixen de produir-me una sensació d'estranyesa.
També he pogut comprovar al cap de dos dies de festes el magnific ritme amb que funciona el negoci del bar del mercat. Aixó no m'ha produït cap extranyesa.


2 comentarios:

  1. Jo també vull tenir un negoci al que sense fer res, em portin els clients a casa.

    ResponderEliminar
  2. xeics pel que vec valtros no sou comerciants

    ResponderEliminar