lunes, 24 de agosto de 2009

Virtualitzat

Virtualitzat m’he quedat quant l’altre dia vaig voler anar a caminar una estona i vaig elegir fer cap a l’aubal, això si, al tardet, perquè volia sobreviure al passeig i amb les temperatures actuals el més assenyat era caminar quan el sol ja esta amagat; al arribar a l’aubal vaig mira la fabrica i en primer terme vaig veure els terrenys on primer havia d’anar una indústria de resines i després una indústria per a fabricar plaques solars amb una tecnologia innovadora. Res, de tot allò res de res es podia veure allí al davant, i això que semblava una cosa feta. Algú i algun dia haurà d’explicar que va passar per a que totes aquelles expectatives no quallessin, quant fins i tot i va estar embolicada una ambaixada i la ministra de Medi Ambient, compra dels terrenys ja feta per part de Incasol... O va ser una aixecada de camisa o alguna cosa que no sabem i hauríem de saber-ho. Però quina casualitat, al arribar a casa i ficar-me a tafanejar per l’internet, vaig trobar, virtualment, això sí, el que una estona abans no ho vaig poder veure en directe. Aquí deixo l’enllaç per a qui no ho hagi vist. Això si, continuaré esperant que algú me ho expliqui perquè tot allò només existeix virtualment.

Cluster Fotovoltaic de Flix




1 comentario: