martes, 28 de julio de 2009

Ignorant




Ignorant he quedat quant avui, visitant el blog Cosetes del dia a dia, de la sempre activa Eva, he pogut assabentar-me del programa de les Festes Majors d’aquest any. Tal i com ella indica en el seu blog, he anat a la pagina Web de l’ajuntament però no he vist el programa o jo no l’he sabut trobar-lo.
A la informació que Cosetes del dia a dia ens avança, he pogut llegir algunes novetats en relació a festes passades, com per exemple la de que aquest any al ball de plaça, una orquestra diferent cada nit serà l’encarregada de fer-nos ballar al personal. Una altra novetat, i que en temps de crisis es d’agrair, es el preu de les entrades a la pista de la Unió Social, que aquets any comparant-les amb el preu del passat any ,es pràcticament la meitat. Això m’ha fet recordar que un dia de la passada setmana vaig escoltar al regidor de festes parlar de les properes festes i una de les coses que va destacar és que aquet any els més petits tindrien un horari d’accés gratuït a les “firetes”.
Tot això, no ens enganyéssim son diners, i el que el regidor no va dir, o almenys jo no vaig poder escoltar aquell dia, és el pressupost de lo que tot això ens costarà; per no recordar, no recordo el que varen costar les festes l’any passat, he anat a revisar els números atraçats de la Veu de Flix i allí tampoc he sabut trobar-ho, no tants sols el que varen costar les festes majors del 2008, no recordo haver-ho escoltat ni llegir el pressupost previst.
El que si recordo és haver escoltar al regidor de festes dir, quant va iniciar la legislatura, que el seu propòsit era que les festes es poguessin autofinançar. Em sembla que per aquest camí cada any el seu objectiu serà més difícil..., però com tampoc sabem el que poden costar ni el que en realitat costen, tothom contents.

1 comentario:

  1. Holes!! primer que tot donar-te les gràcies per fer un comentari del meu bloc!! m'ha fet gràcia obrir la teva pàgina i veure que parlaves del meu bloc!!

    He tornat a mirar a la web de l'ajuntament l'apartat on vaig treure el programa de festes i veig que avui no està!! (al seu lloc està la publicitat de Xofars 2009) suposo que l'han tret provisionament!! (estava a la pag. inicial de la web al marge dret)

    L'any passat també vaig posar al meu bloc el programa de festes però he vist que la pàgina de preus dels actes de festes majors no constava!! (http://evayam.blogspot.com/2008/07/programa-festes-majors-2008-flix.html)

    Bé i sobre l'article en qüestió dir-te que trobo molt bé que posin preus populars per a què tothom pugui gaudir de les festes majors!

    Un petonàsssssssss

    P.D.: Felicitats pel bloc! però és una llàstima que no et presentis davant els blocaires!! segur que guanyaries lectors!!

    ResponderEliminar